Translate

woensdag 4 november 2015

Flowers for you



 Ik ben met deze donkere dagen lekker bezig met mijn favoriete kleurmiddel, je raadt het al als je mijn berichten vaker gezien hebt, de CopicMarkers. Je kunt hiermee zo'n mooie schaduwen, maar ook hele fijne, kleine lijntjes maken zoals ik jullie vandaag laat zien.
Veel kijkplezier. 


 Als eerste ben ik gestart met het kleuren van de huid, ik vind een afbeelding pas echt goed als de huid mooi gekleurd is. Zodat het levensecht lijkt. de kleuren zijn E000, E01, E04 en E21.
De haren zijn in deze afbeelding eigenlijk het middelpunt dus wilde ik ze ook heel fijntjes kleuren zoals bij echte haren. Met BG13 heb ik alle haren gekleurd.


Zoals ik in het begin al zei kun je met de Copic marker ook hele fijne lijntjes zetten. Dat doe je door je marker bijna verticaal op het papier te zetten zodat je echt alleen met het hele fijne puntje het papier raakt. Door heel lichtjes het papier te raken krijg je dus een mooi dun lijntje. Deze kleur is G29.


 Om de haren meer diepte te geven moest ik er een donkere kleur aan toevoegen. Dit deed ik net zoals hierboven weer door kleine streepjes te trekken met de Copic kleur N9


Voor het kleuren van de jurk heb ik een felle kleur genomen zodat het donkere haar mooi naar voren komt. Met Y15, Y38, YR09 en E09 heb ik de plooien en de jurk gekleurd


Dit is het eindresultaat nadat ik de bloemen heb gekleurd.

De gebruikte kleuren nog even in volgorde
Huid: E000, E01, E04 en E21
Haren: BG13, G29 en N9
Jurk: Y15, Y38 , YR09, en E09
Bloemen: BV01, BV04 en BV08

Bedankt voor het kijken,


2 opmerkingen:

Heidie zei

Wat een schitterend kleur werk. Mooie kleuren heb je gebruikt.

Liefs Heidie

Dora zei

schitterende kleurwerk laat je weer zien.