Translate

zaterdag 26 april 2014

Artjournal52, Week15. PartyAnimals.

This page was for the artjournal52 with theme Party animals.
I used stampotique stamps and distresspaint and some bookpapers
Tja, deze pagina spreekt voor zich. Party animals was de opdracht en daar heb ik me ook aan 

gehouden. Ik heb gewerkt met stempels van Stampotique en distresspaint. 


I started to paint the page with Distresspaint.
Ik ben begonnen met het verven van de pagina. Distresspaint is hierbij toch wel mijn favoriet. Ik vind het fijner dan acrylverf omdat het heel mooi in elkaar overloop en mengt.

I put down several pieces out of a France book and some colored papers. then i used some Gesso over it. 
Ik heb helaas vergeten de foto's te maken van de volgende stappen. Als eerste heb ik uit een frans boek teksten opgeplakt, daarna met diverse kleuren papier gewerkt en dit allemaal vastgeplakt met modpodge. Als laatste nog hier en daar wat Gesso aangebracht om alle teksten wat meer naar de achtergrond te brengen.
I colored the images who are named : Wolfie King, Gentleman Fox and Top Hat. I coloured them with Distress markers. Around the images i used a black pencil and a waterbrush to create a shadow. 
Ik heb de afbeeldingen van Stampotique ingekleurd met Distressmarkers, en daarna uitgeknipt en opgeplakt. rondom de afbeeldingen heb ik met een zwarte houtskoolpotlood getekend en dit met een waterbrush uitgeveegd, zo krijg je een mooie schaduw romdom de afbeelding. De tekststempels zijn van Tim Holtz.



I really love this artjournal page, it make me feel like going to a party.
Thanks for watching. 
Zeg nou zelf.... een feestje toch om naar te kijken? 
Tot de volgende keer weer

Groetjes Brenda


Geen opmerkingen: