Translate

zaterdag 26 april 2014

Artjournal52, week 9, Color Swatch


Deze pagina heb ik gemaakt met Copic refill kleuren. Op de pagina gedruppeld, even laten drogen en daarna met schoonmaakalcohol erover heen gedruppeld waardoor de kleur in beweging komt en in elkaar vloeit. de opdracht was werken met kleuren, dat is volgens mij wel gelukt.

De pagina heb ik bewerkt met Gesso en daarna bespoten met water. Vervolgens druppeltje inkt laten vallen en je ziet het al wat in elkaar vloeien

Nadat de inktdruppels allemaal zijn opgedroogd ben ik begonnen met het druppelen van alcohol. Door de alcohol vloeit de inkt als het ware weg en kruipt het naar elkaar toe


Hier zie je mooi hoe alle kleuren in elkaar gaan lopen en het dikke randjes vormt met de kleuren. 


Dit is de pagina zoals die af is. de bloemen zijn stempels die ik heb ingekleurd met Derwent Inktense potloden. De tekst zijn stempeltjes van Tim Holtz.


Dit is het uiteindelijke resultaat.
Bedankt weer voor het kijken en tot volgende keer.

Groetjes Brenda







Geen opmerkingen: