Translate

dinsdag 7 januari 2014

Panpastel labels en chocolade

 Hoi allemaal,

Afgelopen periode ben ik druk bezig geweest met het maken van labels. Ik heb er maar liefst 14 gemaakt, waarvan ik er hier een aantal laat zien. Helaas zijn de foto's niet al te best, mijn camera was kapot en moest ze maken met mijn telefoon.





Ik heb op deze labels gewerkt met PanPastels om de achtergrondkleur aan te brengen en met zwart embossingpoeder de tekst en afbeeldingen gemaakt. De witte stipjes op de afbeeldingen komen doordat ik met maskeervloeistof heb gewerkt, zie onderstaande foto's.



 Het was erg leuk om deze labels te maken en ze uiteindelijk uit te delen, de ontvangers waren er erg blij mee.

Bedankt voor het kijken,
Groetjes Brenda

1 opmerking:

Heidie zei

wat een mooie labels heb je weer gemaakt. In het echt zien ze er nog mooier uit.

liefs Heidie