Translate

dinsdag 28 januari 2014

Artjournal52, Somewhere a simple place week#2


Hoi allemaal,
Ik heb afgelopen weekend nog hard gewerkt aan mijn 2e pagina in mijn Artjournal52. De tekst was Somewhere a simple place en ik dacht onmiddellijk aan Nederland en mijn woonplaats Deurne.


De pagina heb ik voorzien van Distress Paint en Gel Medium voor de ribbeltjes aan de zijkant. Verder heb ik gewerkt met Distress inkt en met een sjabloon om in het midden de bolletjes te maken.

Daarna heb ik de afbeelding van Nederland uitgeknipt en in een weekblaadje een aantal keren het woord Deurne uitgeknipt en opgeplakt.
 Uit een oud boekje heb ik reepjes gescheurd nadat ik die boekpagina oranje had gekleurd en ook deze opgeplakt. Ik vond de pagina niet op Nederland lijken zonder oranje en natuurlijk fietsen...
Ik ben er lekker mee bezig geweest en vind het resultaat erg leuk.
Bedankt voor het kijken en de reacties.
Groetjes Brenda

Hi, last week i have been working on the second page of my artjournal52. the text was Somewhere a simple place en i thought about Netherlands and Deurne, the place i live. the page i colored with Distress Paint and Distress Inkt. Offcourse the colour orange and a few bicycles to make the page really look like Holland.  I hope you like the page, thanks for watching.
Greets Brenda

1 opmerking:

Dora zei

wat een mooie pagina heb je gemaakt. zo leuk om te zien hoe je dat hebt gedaan. prachtig.