Translate

zondag 7 april 2013

When was the last time you did something for the first time?


Hoi allemaal,
ik heb de smaak te pakken zeg, en wat smaken die Pannetjes goed, ze smaken naar meer.....!
Deze pagina heb ik gemaakt met groene en orange tinten van PanPastel. de onderste en bovenste randen heb ik eerst voorzien van embossingpoeder wat na verhitting een soort van plastic laagje vormt. Ook de letters heb ik eerst op deze manier opgezet. Daarna de pagina's voorzien van kleur.

Bedankt weer voor het kijken en de reacties,
Groetjes Brenda

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat schitterend gemaakt weer Brenda, ziet er super uit.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Dat heb je beeldschoon gemaakt. je bladzijden zien er prachtig uit,
groetjes Janie

Claudia zei

Wat een prachtige pagina's met geweldige spreuken. Mooi verwerkt, ze spreken me erg aan.

Groetjes, Claudia