Translate

zondag 14 april 2013

Condeolance kaarten


Afgelopen donderdag is mijn tante plotseling overleden en wilde graag een mooie unieke kaart voor de familie maken. Ik heb hiervoor mijn PanPastels gebruikt.








Toen ik eenmaal bezig was heb ik er meteen 3 gemaakt. ze verschillen wat van kleur, en heb 2 verschillende tekststempels gebruikt, die zijn overigens van Joy Crafts. De bloemetjes aan de randen zijn van VivaDecor.  De binnenkant heb ik ook mooi aangekleed, maakt een kaart toch net wat meer af vind ik.

Hopelijk vinden jullie ze mooi, bedankt weer voor het kijken.
Groetjes Brenda


6 opmerkingen:

Mieke zei


Hoi Brenda,
De kaarten zijn erg mooi van kleur,de
teksten veel sprekend, helaas heb je
deze kaarten ook nodig.
kleurige groetjes Mieke Rutjens

janieworkum zei

Alle 3 de kaarten zien er mooi uit. met een hele mooie tekst.
groetjes Janie

Heidie zei

wat een mooie stijlvolle kaarten. Gecondoleerd met het overlijden van je tante.

liefs Heidie

Yvonne zei

Alsnog gecondoleerd Brenda.
Je kaarten zijn prachtig voor een gelegenheid als deze.
liefs Yvonne

Anita Meijer zei

Wat een mooie condoleancekaarten heb je gemaakt Brenda, ik vind ze prachtig.
Liefs van Anita

Unknown zei

Hoi Brenda, idd. niet de leukste kaarten om te maken, maar deze zijn wel erg geslaagd. Mooi en smaakvol. Groetjes Frea