Translate

donderdag 14 februari 2013

X X X Kusjes X X X


Hoi allemaal,
wat fijn dat hier weer komt kijken. Ik vind het elke keer ontzettend leuk te zien en te lezen dat mijn bijdrage aan het blog gewaardeerd wordt. Om nu mijn blijk van waardering te tonen heb ik een kaart gemaakt voor jullie met daarop kusjes! En omdat het morgen 14 februari is, dus VALENTIJNSDAG.

De afbeelding is van Magnolia en die heb ik dit keer niet op papier maar op stempel linnen van Joy Crafts gestempeld. Het werkt ontzettend fijn, en het is nog een beetje te blenden ook. Dat had ik niet zo goed verwacht. Het loopt ook nagenoeg niet uit zoals je in onderstaand plaatje ziet.

Ik doe met deze kaart mee met de challenge van
Time for Magnolia Time for Magnolia
Cute Card Thursday Cute Card Thursday


Het leuke van dit linnen is dat je echt de kleine ruitjes ziet op het stof en ook de zijkantjes mooi uit te rafelen zijn. De zijjkanten heb ik met distress inkt op kleur gebracht zodat het er een beetje meer uitspringt.

Ik heb de kaart verder rustig gehouden, alleen wat blaadjes en een bloem. En een mooi groot zilveren hart. Vind het zo wel een mooi sjiek geheel.


Gebruikte kleuren
Rood: R59, R46, R24 en R22
Grijs: T5, T3, T2 en T1
Blaadjes: YG25 en G85
Haren: E51, E53, E55, E57 en E59
Schaduw: W00 en W0

Nogmaals bedankt voor jullie reacties. Ik hoop ook deze keer weer een goede bijdrage te leveren aan dit Blog.


Groetjes Brenda

8 opmerkingen:

janieworkum zei

Prachtige kaart Brenda
mooie kleur tinten gebruikt.
groetjes Janie

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Leuk he dat kleuren op stempellinnen.

liefs Heidie

Chantal zei

Wauw Brenda!!! Wat heb je dit weer prachtig gedaan zeg! Supermooi!

Anita Meijer zei

Schitterend Brenda, het geeft zo een mooi effect op linnen, lijkt altijd net of het geborduurd is, helemaal super.
Liefs van Anita

Wendy zei

Prachtige kaart Brenda! Wat ziet dat er leuk uit op linnen, top!
Groetjes, Wendy

Sharon zei

Lovely card with pretty embellies. thanks for joining us at CCT .x

Janny zei

Wat een lieverdje zeg je kaart, leuk dat je meedoet aan onze challenge van TFMC, veel succes liefs Janny

Judith Slegers zei

Hoi Brenda
erg leuk zeg!! prachtig kunstwerk.
Ik dacht even... ze zal toch niet... nee ze heeft het niet geborduurt haha. Ik vind het erg mooi.
groeten Judith