Translate

dinsdag 8 januari 2013

A magical birthday



Hallo allemaal,
Fijn dat jullie weer een kijkje komen nemen hier op het blog. Ik ben er al een tijdje niet meer geweest, heb lekker genoten van een vakantie naar Egypte en ook van de kerstvakantie. Nu is het weer tijd om aan de slag te gaan met kaarten. Ik kwam een mooie afbeelding tegen op het blog van Sureya. De afbeelding vond ik erg leuk omdat het een beetje gothic en mystical is... Prima combinatie voor een magisch figuur.



Ik heb de vleugels gekleurd met de feathering (veren) techniek, kleuren lopen mooi in elkaar over en zo krijg je een vleugel met 4 verschillende kleuren.



De rest van de kaart heb ik heel rustig gehouden omdat de afbeelding er wat mij betreft heel erg moet uitspringen. Er zitten veel felle kleuren in dus ik vond het druk genoeg.

De binnenkant van de kaart heb ik voorzien van een uitgestanst figuur van Marianne Design, de geemboste delen heb ik met een panpastel kleurtje bewerkt zodat het het er extra uitspringt.

Ik heb maar weinig kleuren gebruikt, op deze foto zie je de kleuren.

Hopelijk vinden jullie de kaart weer mooi.
Bedankt voor de reacties, en tot snel.

Groetjes Brenda

8 opmerkingen:

janieworkum zei

Hoi Brenda mooie kaart heb je gemaakt. De kleuren zijn hier wel gepast. Ik vind je kaart heel erg leuk.
groetjes Janie

heidy zei

Super gaaf Brenda!!
Groetjes Heidy

Jolara zei

super mooi ! Liefs joyce

Heidie zei

wat een mooie kaart. Had hem al gespot op het copic blog.

liefs Heidie

Anita Meijer zei

Wauw wat is je kaart super geworden Brenda, zo mooi ingekleurd, en prachtige frisse kleuren gebruikt.
Liefs van Anita

Gea zei

errug mooi!
groetjes Gea

Silk Sarees online zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Chantal zei

Wat geweldig zeg hoe je deze hebt gekleurd! Ik vind het echt top geworden!
Groetjes,
Chantal