Translate

dinsdag 13 november 2012

Australie


 Hi there,

This card i made because in Holland the weather is cold and i really can use some warmth for my body, in Australie its the start of summer so nice and warm... I visited Australie 3 years ago, and i love it, love it, love it!! what a great country, and my australian friends Jan and Marino made our visit realy unforgetable!!

The card i made with only paper, no flower or embellisments. The boomerang and the country in the right corner are stickers i bought during my stay in Australie.

I hope you like my card... thinking of the beautifull country makes me feel warm again...
Love, Brenda

Hoi allemaal,,
hier ben ik weer met een kaart. Dit keer heb ik gekozen voor een soort van scrap kaart, met alleen maar achtergrond papiertjes uit een groot scrapvel. Ik ben zelf 3 jaar geleden in Australië geweest, en dat was geweldig!

Nu met deze prachtige Australië collectie van Magnolia had ik zin om een kaart te maken met als thema Australië. Hier in Nederland is het koud, en daar is het nu begin zomer, heerlijk dus om tijdens de koude dagen aan die warmte van dat land te denken.

Ik heb Tilda with didgeridoo gekleurd, en de huid lekker donker gemaakt. Dit zie je daar ook bij de Aboriginals. Ik heb hiervoor E11, E13 en E15 gebruikt. De haren heb ik een beetje grijsachtig gekleurd ook omdat dat de meest geziene kleur is bij de Aboriginals.
Ik heb er geen bloemetjes of andere versieringen bij gedaan omdat ik de kaart al druk genoeg vind. De boomerang en rechtsonder het land , zijn 3d stickers die ik in Australië gekocht heb, ik had er nog een paar over, de rest zit in mijn fotoboek.


De gebruikte kleuren zijn:
Haren:W6, W4, W2
Kleding: B97, B95 en B91
Didgeridoo: E25 en E27, R46 en B95
haarbandje: R46 en R24

Het is een totaal andere kaart dan jullie van mij gewend zijn, ik hoop toch dat die in de smaak valt.
Bedankt weer voor het kijken, en de lieve reacties die ik altijd krijg.

Groetjes Brenda

8 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooie kaart is het geworden.
Groetjes Henriëtte

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Brenda, ik vind hem prachtig en wat een geweldig magnolia is dat.
Liefs van Anita

Chantal zei

Supergaaf kaartje Brenda!

Unknown zei

Hi Brenda, your Aussie friend here, once again great card of my lovely country..xxx

Wendy zei

Brenda wat een leuke kaart, he-le-maal geweldig! Erg leuk hoe je alles hebt gecombineerd en watje allemaal hebt gebruikt. En zo mooi ingekleurd, prachtig!
Groetjes, Wendy

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. En erg mooi papier heb je gebruikt. Ben helemaal vergeten een foto te maken van het fotoboek. Zou jij dat misschien nog even willen doen.

liefs Heidie

Valerie Deconinck zei

mooie kaart!!!
kom je ook is kijken in ons webwinkeltje...
www.creadiva.be
groetjes Valerie

Chantal zei

Wat een gave kaart Brenda! Zo leuk met al die Australie-gerelateerde items erop!
Groetjes,
Chantal