Translate

zondag 1 juli 2012

Kleuren op kraftpapier, nieuwe stansjes Joy

Hoi allemaal,
vandaag heb ik voor het eerst een kaart gemaakt waarbij ik het afdrukje ingekleurd heb op Kraft Papier.
De kaart laat ik jullie donderdag zien, die komt woensdag eerst op het Copic marker benelux blog.

Ik heb met deze feestelijke afbeelding van Magnolia nog geen kaartje gemaakt, ik kan namelijk nog steeds niet goed zitten, zeg maar beter, helemaal niet eigenlijk, en lig bijna de hele dag op bed. de momenten dat ik even kan zitten probeer ik dus een kaartje te maken. Het eindresultaat laat ik op een later moment dus nog zien.

Ik heb gewerkt met Joy kraft papier, dit papier stanst ook perfect, ik heb een paar nieuwe stanjes gekocht, en daar kun je leuke hoekjes, randjes, figuren maken. 

Ik laat hieronder wat afbeeldingen zien van de nieuwe stansjes en hoe ze zijn na het stansen.
Veel kijkplezier, en bedankt voor de reactie.









Groetjes Brenda

10 opmerkingen:

Dora zei

prachtig ingekleurd.
en die stansjes zijn wel heel erg leuk. dank je wel voor het laten zien.
groetjes

Wendy zei

Wat heb je dat mooi ingekleurd Brenda, prachtig! Deze afbeelding vind ik zelf ook erg leuk. Maar wat vervelend dat je nu niet zo goed kunt zitten....
De stansen vind ik ook schitterend, wat fijn dat je er een voorbeeld bij hebt gezet hoe ze er na het stansen uitzien! Dan weet je tenminste hoe ze worden. Groetjes, Wendy

Mieke zei

Wat is de afdruk mooi ingekleurd! Geeft echt een prachtig resultaat op kraft.
Wat leuk die stansjes! Ook tof dat je het resultaat telkens laat zien, dan heb je daar toch een veel duidelijker beeld van, bedankt!
Wat vervelend dat je heel de tijd moet blijven liggen... Hopelijk gaat het snel weer beter!
Veel liefs! XXX

Heidie zei

wat schitterend gekleurd. En die stansjes zijn super. Hoop dat het snel wat beter met je gaat. Beterschap.

liefs Heidie

Louise zei

Geeft een leuk effect zo op dat Kraftpapier ga het zeker ook een proberen. Mooi hoor die stanzen.
Ik wens je verder veel sterkte toe, vindt het toch knap van je dat je tussen door toch lekker bezig bent.

gr.LOuise

Chantal zei

Je maakt ons erg nieuwsgierig Brenda! Maar je afdrukje is al mieters!!!! Lieve groetjes, Chantal

Samantha zei

Wat ontzettend mooi geworden die tilda op het Kraftpapier! Dat heb je echt erg mooi gedaan en natuurlijk ben ik benieuwd naar de kaart die je ermee gaat laten zien :)

Super ook dat je even de nieuwe stansjes laat zien en hoe het er dan in het echt uitziet als ze eenmaal gestanst zijn. Heel gaaf!

Succes verder met je rug. Vervelend om te horen dat het nog steeds zo'n impact heeft dat je bijna alleen maar plat kunt liggen. Beterschap!!!
groetjes, Samantha

Gea zei

mooi gekleurd zeg!!
wat vervelend voor je dat je niet kan zitten, ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
groetjes Gea

Anita Meijer zei

Hoi Brenda, kwam via via op je blog terecht, jeetje mina wat maak jij mooie kaarten zeg en wat kan je schitterend inkleuren, echt geweldig om te zien. Ben meteen volger bij je geworden zodat ik nog vaak van deze kaarten kan genieten. Prachtig.
Groetjes van Anita

Frouwkje zei

Hoi Brenda,
Wat kan jij mooi kleuren op kraftpapier. Super!! De Joy Craft stansjes zijn ook erg leuk!!
Wat vervelend voor je dat het nog niet goed gaat!! Sterkte en beterschap!!
Liefs, Frouwkje