Translate

zaterdag 16 juni 2012

Opheffingsuitverkoop bij Stempelstudio


"Stempelstudio gaat na 7,5 jaar wegens gezondheidsredenen sluiten.
Daarom hebben ze een enorme opheffingsuitverkoop!
Op het moment krijg je 25% korting op het gehele assortiment!! Dus op alles wat er in de webwinkel staat!
Wees er snel bij, want op = op!
Je kan ook meedoen aan de Blogcandy en een cadeaubon van €25,- winnen.
 Kijk daarvoor op  Stempelstudio Blog"

Help ze mee hun winkel spulletjes te verkopen en profiteer van de 25 % korting en de candy!
Groetjes Brenda

2 opmerkingen:

Made by Jolanda zei

Hallo Brenda,

Ik wil even laten weten dat ik het superlief van je vindt dat je bijna dagelijks even een berichtje achterlaat op mijn blog. Ik heb niet altijd tijd om te reageren maar ik lees ze met veel plezier!

Liefs,
Jolanda

www.noortje-design.blogspot.com

Karin zei

Hoi Brenda,

Bedankt dat je mee doet met mijn opheffings-uitverkoop-candy!
Veel stempelplezier en groetjes, Karin