Translate

woensdag 20 juni 2012

1e Verjaardag van Copic marker Europe!!!

Hoi allemaal,
Vandaag bestaat het Copic Marker Europe  1 jaar!
En dat wordt gevierd met mooie prijzen, en mooie nieuwe digi's.
Kijk op  Copic marker Europe  , en vier samen met ons dit 1 jarig bestaan met leuke prijzen!

Speciaal voor dit feest heeft Krista Smith van Satured Canary een digitale stempel gemaakt.

En ook Sylvia Zet van Wee Stamps heeft er 1 gemaakt. 
Kijk op het blog hoe je deze mooie stempels kunt aanvragen...


Ik heb de stempel van Krista Smith gebruikt om een feestelijke , kleurrijke kaart te maken.
Het designpapier komt uit een blok van de Action, het hart is gestanst met een stans van Cheery Lynn, en ik heb er nog een bloemetje en roosje bijgedaan, de bloemblaadjes zijn van Marianne Design.


Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, en ga snel kijken op het blog voor leuke prijzen!
En laat je even een reactie achter op mijn blog, dat zou ik erg leuk vinden.

Groetjes Brenda

4 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Ik ga snel even kijken op hun blog.

liefs Heidie

Frouwkje zei

Hoi Brenda,
Wat een prachtige vrolijke kaart heb je ermee gemaakt!!!
Liefs, Frouwkje

Dora zei

een prachtige kaart gemaakt!!
groetjes

Shelby zei

Awesome coloring especially with the reds. Beautiful work

Shelby