Translate

dinsdag 28 februari 2012

Happy easter/vrolijk pasen



Hoi Allemaal,
Vandaag laat ik jullie een tag zien. Deze tag is van GoKreate, is een setje van 5 stansen. ik vind ze super mooi, is geen recht toe recht aan model tag. Ik heb de grootste stans van de 5 gebruikt om deze tag te maken.



ik heb sinds kort een airbrush en heb er eigenlijk nog weinig mee gedaan, was nog te druk met andere dingen en kaartjes, en nu had ik vandaag even tijd om hem echt te gebruiken.



De afbeelding is van Forever Friends, heb er een extra eendje en wat lelies bij gedaan. Om het gras te spuiten heb ik een masker gemaakt om over de lucht te leggen zodat de lucht ook niet groen werd, andersom heb ik voor de lucht een masker over het groene gedeelte en de bloemetjes gemaakt. De beertjes heb ik gekleurd met de E70 nrs van de Copics.

De lucht heb ik gespoten met een malletje van een wolk. in 2 verschillende kleuren blauw. het gras is gedaan met drie kleuren groen.



Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, zo voor de eerste keer met de airbrush vind ik het best goed gelukt, maar... het is nog niet van topkwaliteit natuurlijk, daar moet ik veel meer voor oefenen. Wees gerust dus, dit krijgt nog een vervolg.

Bedankt voor het kijken en jullie reacties. Vind het altijd erg leuk om te zien en lezen.
Groetjes Brenda

10 opmerkingen:

Heidie zei

Nou, ik vind hem super gelukt hoor. Je zou niet zeggen dat het de eerste keer is dat je met de airbrush werkt.

liefs Heidie

Mieke zei

Ik vind het wel topkwaliteit :-D Ik zou het in elk geval niet beter kunnen. De tag is echt zoooo mooi gedaan! Super schattig!

Crealett zei

Hoi Brenda, super mooie kaart geworden... Idd weer es een ander tag model... helemaal top.

Groetjes, Alette

Mariska zei

Geweldig Brenda! En wat super die lucht met die airbrush! Je zou toch bijna weer de lentekriebels krijgen :).

xxx
Mariska

Ans S. zei

Hele mooie tag, ik vind hem goed gelukt.

Groetjes Ans

Unknown zei

Ik vind het super goed gelukt hoor. Knap gedaan zo. Ziet er mooi uit.
Groetjes Saskia

Hetty zei

Super leuk geworden!

Wenda zei

Nou Brenda dat spuit werk ziet er supper uit hoor en de rest van de tag, je bent al lekker optijd voor de pasen zeg daar denk in nog niet eens aan.

Liefs Wenda

Dora zei

hallo,
schitterende tag.
heel mooi tafereeltje ervan gemaakt.
super!
groetjes

Chantal zei

Superzeg zo met die geairbrushte achtergrond!
Groetjes,
Chantal