Translate

dinsdag 21 februari 2012

Bloemen en splitpennen opbergen


Hoi allemaal,
ik hoop dat jullie de carnaval goed zijn doorgekomen, het was in elk geval redelijk weer, tenminste hier in Brabant. Ik heb de Carnaval en de daarbij horende vrije dagen gebruikt om wat orde te brengen in de bloemetjes en splitpennen die ik heb. Ik vond het erg vervelend de hele tijd zo te moeten zoeken naar de juiste kleur bloemetjes of pennetjes.

voorkant, alle soorten roosjes en bloemen op kleur gerangschikt

Achterzijde bloemetjes, ook ruimte voor langere steeltjes en bundeltjes stampers

Splitpennen netjes op kleur en vorm gerangschikt

Ik heb hiervoor een opbergdoos gebruikt van de Action. Lekker veel vakjes erin, en gegarandeerd geen materiaal dat er doorheen valt, de box sluit de aparte vakjes heel goed af zodat er niks uit kan vallen of in een ander vakje valt. Hopelijk hebben jullie iets aan deze tip, en anders ben ik zeer benieuwd hoe jullie zoiets opbergen.

Fijne avond nog, groetjes Brenda


2 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooie manier om alles op te bergen.

liefs Heidie

Hetty zei

Heel toevallig kwam er hier gisteren een doos met bloemen binnen! Dus dit is erg handig. Ga van de week eens op zoek! Gr Hetty