Translate

dinsdag 7 februari 2012

Babyboy


Hoi allemaal,
Ik heb weer eens tijd gevonden om een kaartje te maken! Nee hoor, ik ben achter de schermen al weer druk bezig, maar die kaartjes kan ik nog niet laten zien omdat ze eerst op het Copic marker blog moeten komen. zijn jullie daar als een keertje gaan kijken? Hele mooie kaarten van diverse getalenteerde DTleden.

Dit kaartje heb ik op bestelling gemaakt voor een goede vriend en zijn vrouw. Een babykaartje voor een jongetje Casper die vandaag is geboren.

Ik heb geen afbeelding van de gebruikte kleuren , in elk geval wel de bekende kleuren gebruikt voor het gezicht en huidskleur, E11,E01,E000 en R20. Een lekker grote bloem erop, strikje, en natuurlijk wat glittersteentjes.
Zoals jullie wel weten ontbreken die bijna nooit op mijn kaart.

Ik doe met deze kaart ook mee met de Challenge van MoManning, de afbeelding is ook van dit merk. Bedankt weer voor het kijken en jullie reacties. Groetjes Brenda

2 opmerkingen:

Gea zei

Het is een schatje! Een erg leuke afbeelding voor een opvallende babykaart (hangt er nog eens iets origineels tussen de "standaard" kaartjes!)
Succes met de challenge,
groetjes Gea

Dora zei

wat heb je toch weer een leuke afbeelding ervoor gebruikt. stoer!!
een mooie baby kaartje!!
groetjes dora