Translate

vrijdag 6 januari 2012

plooien kleuren

Hoi allemaal,
ik heb vandaag een video om te laten zien, en natuurlijk het eindresultaat van de kaart die je in de video ziet.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik op deze manier laat zien hoe ik kleur, dat wil ik graag met mensen delen omdat er altijd wat te leren valt. De video is nog zonder geluid, zonder tekst, ik ben nog helemaal nieuw met het maken van dit soort dingen, dus dat wordt snel verbeterd als ik er meer ga maken. Stel je dus nog niet al te veel voor van de kwaliteit, ik heb ook nog problemen met het bewerken, wilde deze video eigenlijk inkorten, maar dat lukt nog niet, ook niet met windows movie maker, jammer, want daar kun je ook teksten en muziek enzo toevoegen. Op dit moment dus nog een saaie video maar waarin wel heel duidelijk te zien is hoe ik dus die plooien kleur.

Ik kijk zelf ook heel veel op internet, en daar heb ik het kleuren ook geleerd. Deze video heb ik gemaakt toen ik de video van WENDA had gezien die ze voor het COPIC MARKER BENELUX BLOG heeft gemaakt.
Ik wens jullie veel kijkplezier, en stel het op prijs om te horen of er belangstelling is voor meer video's.
Fijne avond, groetjes Brenda

Hi everyone, today i'm going to show you a video i made about colouring clothes and shading.
The card i made is showed under this video.  Thanks for watching


En dit is de kaart die ik gemaakt heb met de ingekleurde afbeelding uit de video

Ik heb gewerkt met de kleuren YG 99, YG97, YG95, YG93, en YG91 voor de groentinten






4 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Brenda, een schitterend mooi kaartje en ik vind je video helemaal geweldig. Misschien kun je het nog wat interessanter maken door erbij te vertellen wat je nu precies doet. Het is niet altijd even goed te zien en hoewel ik het best snap kan ik me voorstellen dat het voor een echte beginner een toevoeging kan zijn als je tijdens het kleuren vertelt. Meer zeker voor herhaling vatbaar. Groetjes, Frea

Heidie zei

Wat een mooie video. En er bij vertellen of onder in beeld zetten wat je doet zal helemaal handig zijn. En anders kom ik toch maar een lesje bij je volgen.LOl

liefs Heidie

Unknown zei

Hoi,
Je hebt alles prachtig ingekleurd, het filmpje kan inderdaad nog wat duidelijker,de kleurnummer zijn niet altijd goed in beeld, dus met tekst onderin wordt dit duidelijker. Verder vind ik het ook wel een heel lang filmpje, zou van mij korter mogen, maar dat ligt misschien aan mijn spanningsboog.
In ieder geval bedankt en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.
Groetjes Saskia

Chantal zei

Wat een superleuke kaart! Ook leuk om eens te zien hoe je dat doet!

Groetjes,
Chantal