Translate

dinsdag 13 december 2011

Condoleance kaarten





Hallo allemaal,
Normaliter laat ik hier mooie kaarten zien met stempelafdrukjes etc, maar nu heb ik helaas vanwege het plotselinge overlijden van mn tante een aantal condeolance kaarten gemaakt, ik heb er geen stempelafdrukjes op gedaan, wel heb ik de vlinders (ze was gek op vlinders) gekleurd met de copics, en verder een beetje bewerkt met stickels, als je goed kijkt, het is niet heel goed te zien op de foto zijn alle lijfjes van de kleine vlindertjes/motjes ook bewerkt met een glittertje. vond het daarom wel mooi erbij passen op de vlinders die ik er zelf op gemaakt hebt. ook de stickertekst heb ik bewerkt met de copics, waren goudkleurig, en door er met de copic over heen te gaan krijgen ze dus ook de gewenste kleur. Hoop dat jullie ze mooi vinden, even totaal iets anders als wat jullie gewend zijn van mij, maar ja, dit hoort ook bij het leven. Leuk is anders....
Groetjes Brenda


3 opmerkingen:

Heidie zei

wat een stijlvolle kaart. En gecondoleerd met het overlijden van je tante.

liefs Heidie

Unknown zei

Hallo Brenda, gecondoleerd met het overijden van je tante. Ik vind het wel heel mooi dat je dan zoiets persoonlijks kunt maken, juist wanneer je met zoiets geconfronteerd wordt als een overlijden. Liefs, Frea

Chantal zei

Gecondoleerd Brenda! Ik vind je kaartjes heel stijlvol geworden!

Groetjes,
Chantal