Translate

dinsdag 13 september 2011

Tennis Tilda kaart



De kaart is af, heb er hard op gewerkt om het tennisnet goed te krijgen, heb gebruik gemaakt van een netje wat je normaliter in de wasmachine kunt doen om kleine dingen te wassen. Heb een breed lintje omgevouwen en daar het netje in geplakt. vind de kaart zelf wel nog een beetje kaal, weet niet hoe jullie dat vinden? komt denk ik omdat ik dat net erop heb, en daar natuurlijk geen bloemetje of iets op kan doen. Vind het uiteindelijk wel een mooie kaart geworden. Bedankt voor het kijken en de reacties die jullie altijd achterlaten.
Groetjes Brenda

3 opmerkingen:

Dora zei

een hele mooie kaart,
zo is de scene goed zichtbaar komt het prima naar voren.
lijkt net echt dat ze aan het tennissen is. de bal hangt zo mooi in de lucht.....prachtig.
groetjes Dora

Chantal zei

Ik denk idd dat het door het net komt, maar ik zou er ook niks aan veranderen hoor, want door dat net komt het tennisende Tilda'tje nog veel beter over! Het is een leukerd!

Groetjes,
Chantal

Heidie zei

ik vind het een hele leuke kaart hoor. Niks meer aan veranderen.

liefs Heidie