Translate

zondag 11 september 2011

Hoera 75 jaar!




Deze kaart heb ik gemaakt voor een goede kennis, en mijn vroegere buurman Andre, hij is 75 geworden. Ik heb met de Slice de cijfers uitgesneden, de kaart is een easelkaart met een box in het midden, die ligt er dus dieper in, geeft een mooi ruimtelijk effect, zeker met die swirls aan de zijkant.  Vind hem leuk geworden, dacht eerst dat de kleurcombinatie niet goed zou zijn, maar uiteindelijk is hij heel mooi van kleur. Ik ben blij dat ik weer zover hersteld ben dat ik lekker kan knutselen. Heb de komende 3 weken vakantie, dus er zullen veel kaartjes volgen! Veel kijkplezier, en bedankt voor de reacties. Groet Brenda


2 opmerkingen:

Chantal zei

Ik vind hem idd prachtig! Mooi in van die wat nostaligische kleuren! En die box-easelcard vind ik ook geweldig!

Groetjes,
Chantal

Heidie zei

wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

liefs Heidie