Translate

maandag 13 juni 2011

Joy, Marianne Design, Nellie Snellen


hallo allemaal, ik heb deze dagen weer wat geld uitgegeven aan nieuwe malletjes, oftewel nestabilities en shapabilitys. van diverse merken zoals Joy, Marianne Design en Nellie Snellen. Ik kon geen mooie ronde vorm vinden in de nestabillitys van Spellbinders, en toen zei de verkoopster in de winkel, kijk die van Nellie Snellen eens, nou die is perfect, en stukken goedkoper, heb er meteen de rechthoek en ovaal bijgekocht. ook de grasrand, en een aantal bloemetjes, bij 1 daarvan kan je roosjes maken, ben benieuwd naar het resultaat. ik heb ook een foto toegevoegd van mijn "kleine" collectie, ahum, van malletjes, heb magneetplaten op de kastdeur in mn hobbykamer laten schroeven, zo kan ik er makkelijk bij, de malletjes die ik het vaakst gebruik zitten onderaan, lekker snel pakken en overzichtelijk. bedankt weer voor het kijken, groetjes Brenda


1 opmerking:

Heidie zei

af en toe moet je jezelf toch eens verwennen he. Het is je gegund hoor. heel veel plezier er mee.

liefs heidie