Translate

zondag 1 mei 2011

Nicole's color Challenge


op de site van Nicole kan je meedoen met een color challenge, aan de hand van een kleurenvoorbeeld mag je een mooie kaart maken. Ik hoop dat ik geslaagd ben in de kleurencombi, is wel wat moeilijker zien zo, zonder dat je het papier echt voor je hebt liggen. Deze kaart heb ik gemaakt voor Opa Joop en Oma Wilma, kennissen van mij die voor de 2e keer opa en oma zijn geworden. het is een kleinzoon! Hartelijk gefeliciteerd! De kaart is een easelkaart, en heb hier restjes papier gebruikt uit een cardkit, volgens mij is het papier van BoBunny. De afbeelding is er 1 van MoManning. Vind hem wel toepasselijk, het is een klein kindje op een fiets, dus ideaal als er een kleinkind geboren is. Hoop dat jullie hem mooi vinden. Fijne avond nog. x Brenda



4 opmerkingen:

Heidie zei

wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

liefs Heidie

greet zei

Wat een prachtige easelkaart! Lekker vrolijk in deze kleuren en een hele leuke afbeelding.

Groetjes Greet

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hallo Brenda,
Via Nicole haar blog bij jouw terecht gekomen.
Je kaartje is super leuk en vrolijk. Mooi ingekleurd en een hele bekende leuke stempel. Ik denk wel dat jij zeker een kans maakt.
Succes!1
Hartelijke groetjes Lida

p.s. gelijk volger geworden.

Alie de Vrij-Venema zei

Wat een mooie kaart is dit!
Je maakt zeker kans om te winnen!
Groetjes Alie