Translate

donderdag 14 april 2011

Mezelf lekker verwend. being nice to myself

ik heb vandaag lekker wat inkopen gedaan, ik had geen papier/cardstock meer, en toen ik in de winkel kwam, heb ik een mooi papierblok gekocht van Docrafts/Papermania. toen ik verder keek zag ik dat er diverse embelissments bij te krijgen waren, en bloemetjes en knoopjes. het enigste wat ik dus nog moest was bijpassend cardstock. ik ben goed geslaagd, en hier erg blij mee. vind het een hele mooi collectie, en het papierblok is erg mooi, hoop zeker dat er nog meer van dit soort kleurlijnen komen van dit merk.
hoop dat jullie het ook mooi vinden. groet Brenda
today i did some shopping, i was low in my cardstock. In the shop i found a nice paperblock from Docraftx/Papermania, and when i looked around in the shop i saw that there was a complete line of embellismenst/buttons/ribbons/flowers. The paperblock has great designs, and i had to buy some matching cardstock. i sure hope that this brand for the future more colorlines and paperblocks present. thanks for watching. xx Brenda



2 opmerkingen:

Heidie zei

mooie spullen heb je gekocht, en af en toe moet je je zelf toch eens verwennen.

liefs Heidie

Unknown zei

Zo da´s prachtig Brenda, je hebt gelijk hoor, je moet jezelf eens kietelen hihi!! Ik verheug me al op de mooie kaarten die je ervan gaat maken!! Groetjes, Frea