Translate

donderdag 9 december 2010

en nog 5!

vandaag ook weer bezig geweest met de waxinelicht doosjes, 5 stuks heb ik er weer afgekregen, ik vind deze kleur papier toch wel de mooiste (er zit 1 andere bij, die heb ik nog snel bijgemaakt omdat ik er nog niet genoeg had) vind die gekleurde strepen erg leuk voor kerst, met blauw erbij, lekker fris. ik heb nu de tekstkaartjes ook bewerkt met sterretjes, vind ik net iets mooier dan dat daar niks op zit.
wederom veel kijkplezier, en bedankt voor de leuke reacties die jullie achterlaten. oh ja, vraagje, zijn er mensen die het leuk vinden om te zien hoe ik een afbeelding inkleur? dan probeer ik met mijn camera filmpjes te maken, moet alleen nog kijken of het goed lukt en of en hoe ik die dan op mijn blog kan zetten. graag wil ik dus weten of hier interesse in is? fijne avond, groet Brenda





4 opmerkingen:

Heidie zei

Ik vind ze weer schitterend. en ben erg benieuwd hoe jij inkleurt. Maar dan kom ik wel een keertje bij je kijken.

liefs Heidie

Unknown zei

IK vind ze echt geweldig Brenda!! Helemaal super! Groetjes, Frea

Andrea zei

wow,
wat een werk heb je verzet en het ziet er ook nog allemaal prachtig uit
groetjes andrea

Anoniem zei

wat een werk Brenda maar het ziet er allemaal wel heel prachtig uit!