Translate

zondag 12 december 2010

De gewonnen Candy van Angelique

Dankzij de TNT is mijn pakketje zaterdag bezorgt en ik was natuurlijk reuze benieuwd naar de inhoud. dit wil ik jullie ook laten zien want veel van mijn volgers hadden ook gereageerd op deze candy. Het is een mooi papierpakket, met dessinpapier, aan beide kanten bedrukt, papier met hetzelfde motief maar dan al in gesneden vormen zoals een hartje, en een mooi klein doosje met ook weer papier met hetzelfde motief met daarbij datumkaartjes, en kaartjes met de dagen van de week erop. is een hele mooi lijn papier, goed te gebruiken voor de kerst, die ga ik dus zeker maken voor volgend jaar. Mijn voorraad is nu compleet voor dit jaar.  Er zit ook nog een lekkere zuurstok bij. Angelique, nogmaals bedankt, erg leuk. groet Brenda





2 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooi pakket heb je gewonnen. Heel veel plezier er mee.

liefs Heidie

Wilma24 zei

Gefeliciteerd met je prachtige prijs.
altijd een leuke verassing he als je zo iets wint
via via kwam ik op je blog en zag dat je een prijs gewonnen had gefeliciteerd hoor
veel plezier er van.
ga nu even je creaties bekijken

groetjes wilma