Translate

woensdag 13 oktober 2010

magnolia in 3d

deze stempel van Tilda, uit de nieuwste collectie van kerst 2010 van magnolia, heb ik in 3d gemaakt.
ik heb dit ergens anders op een site gezien en vind het super mooi, geeft nog net weer een ander effect dan een platte afdruk op een kaart. hoop dat jullie het ook mooi vinden, ik heb de kaart die ik er bij ga maken bijna af, maar ik kreeg het vanavond niet meer voor elkaar omdat ik te moe ben, morgen maak ik die verder af, en laat ik hem uiteraard hier weer zien. het jurkje en de haren en de sokken heb ik dus dubbel op elkaar gemaakt, en een beetje opgebold zodat het een ronder effect krijgt.de gebruikte kleuren heb ik op de foto toegevoegd. fijne avond, groetjes Brenda



1 opmerking:

Heidie zei

Wat een leuk idee. En bedankt voor de afdrukjes.

liefs Heidie